Gon Camping og hytteutleie i Larvik

Gon Camping og hytteutleie ligger ved Larviksfjorden i Vestfold og har en flott, barnevennlig sandstrand, deilige svaberg, sandvolleybane, fotballbane og lekeplass. Eiendommen består av en hovedhytte, fire-fem mindre hytter og campingplass.

Opplys at du er medlem i IOGT for rabatterte priser.

 Gon campings egen nettside 

Priseksempel: Teltplass for familietelt fra kr 225 kr. Hytte: 540 kr. - Opplys at du er medlem i IOGT for rabatterte priser.

Gon Camping og hytteutleie ligger ved Larviksfjorden i Vestfold, en kort kjøretur unna Larvik sentrum og Color Lines terminal.

Gon camping eies av ungdomsorganisasjonen Juvente. Gon camping har en flott, barnevennlig sandstrand, deilige svaberg, sandvolleybane, fotballbane og lekeplass. Anlegget består av en hovedhytte med sengeplass til rundt 15 mennesker, fire-fem mindre campinghytter og en campingplass. På campingplassen er det tilrettelagt både for campingvogner med sesongplass og korttidsopphold med telt / bobil / campingvogn. Gon camping har sin egen nettside der man finner opplysninger om stedets fasiliteter. 

Bestilling / Booking

For bestilling av hytter og rom: ring +47 948 45 233.
For bestilling av plass til campingvogn, bobil og telt: ring +47 412 39 669
For spørsmål, send epost til info@goncamping.no

18.00-20.00 31. august 2026

IOGT-huset, Torggata 1 i Oslo

17.00 2. oktober - 14.00 7. oktober 2026

Kranjska Gora, Slovenia

0.00 26. februar - 0.00 6. mars 2027

Nyheter

Gratulerer til Heiv Reebar Taha! Gjennom Sterk&Klars ungdomskontrakt gjør ungdommene en avtale med foreldrene sine om å holde seg rusfrie gjennom ungdomsskolen. I år var det mange som holdt avtalen, og alle disse ble med i trekningen av en premie på 20 000 kroner. Heiv ble trukket ut som årets vinner.

Sommerferien nærmer seg – en tid for fritid, fellesskap og gode minner. Skoleåret, arbeid og forpliktelser er fullført, foran ligger en hel og blank sommerferie og venter. Vi i Sterk&Klar ønsker foreldre og ungdommer en god og rusfri sommer.

I slutten av mai i år vedtok kommunestyret i Kristiansand med 37 mot 20 stemmer at det skal åpnes for tidlig morgenskjenking av øl og vin på Kjevik lufthavn.