Medlemsundersøkelse

Alle medlemmer har fått tilsendt en personlig lenke til medlemsundersøkelsen på e-post. Vi trekker ut 3 gavekort på hver kr. 500 til alle som besvarer undersøkelsen.

IOGT er en fremtidsrettet organisasjon og vi har i dag mye aktivitet og når mange med vårt arbeid. Men vi ønsker å bli enda bedre og vi ønsker tilbakemelding fra deg som er medlem på hva som motiverer deg til å være med i IOGT og hva du ønsker at IOGT skal prioritere å arbeide med. Vi håper derfor at du vil sette av 7 minutter til å besvare denne undersøkelsen. Svarene er anonyme. Vi kan likevel se hvem som har svart (men altså ikke hva hver enkelt har svart) og trekker ut 3 gavekort på hver kr. 500 til alle som besvarer undersøkelsen.

Har du ikke fått e-post? 

Det kan være ulike grunner til at du ikke finner e-posten:

  • Kanskje e-postadressen din ikke er registrert i medlemsregisteret vårt. Kanskje har du byttet adresse, eller kanskje det har sneket seg inn en skrivefeil. Gi oss beskjed om hvilken e-postadresse du bruker, så får vi rettet opp i det. (Send en mail med ditt navn og e-postadresse til iogt@iogt.no ev. ring oss på 23214580)
  • Det kan være at e-posten din har havnet i spam-filteret. Avsender er "iogt@iogt.no via SurveyMonkey <member@surveymonkeyuser.com>". Du kan ev. prøve å søke etter avsender eller etter e-post med emnet: "IOGT: Medlemsundersøkelse"
18.00-20.00 31. august 2026

IOGT-huset, Torggata 1 i Oslo

17.00 2. oktober - 14.00 7. oktober 2026

Kranjska Gora, Slovenia

0.00 26. februar - 0.00 6. mars 2027

Nyheter

Gratulerer til Heiv Reebar Taha! Gjennom Sterk&Klars ungdomskontrakt gjør ungdommene en avtale med foreldrene sine om å holde seg rusfrie gjennom ungdomsskolen. I år var det mange som holdt avtalen, og alle disse ble med i trekningen av en premie på 20 000 kroner. Heiv ble trukket ut som årets vinner.

Sommerferien nærmer seg – en tid for fritid, fellesskap og gode minner. Skoleåret, arbeid og forpliktelser er fullført, foran ligger en hel og blank sommerferie og venter. Vi i Sterk&Klar ønsker foreldre og ungdommer en god og rusfri sommer.

I slutten av mai i år vedtok kommunestyret i Kristiansand med 37 mot 20 stemmer at det skal åpnes for tidlig morgenskjenking av øl og vin på Kjevik lufthavn.